Michelin Pilot Power 2CT wykonana w technologii dwukomponentowej mieszanki gumy pozwala na pokonywanie zakrętów w pochyleniu do 51,2° - wynik niespotykany w oponach szosowych.
Opona MICHELIN Pilot Power 2CT zwyciężyła w testach opon sportowych przeprowadzonych przez magazyn „Motorrad” i została wybrana najlepszą oponą sportową przez czytelników czasopisma „RIDE”.
KORZYŚCI:
• Dwukomponentowa Technologia - 2CT.
• Zwyciężczyni wielokrotnych testów.
• Dwukomponentowa Technologia - 2CT
Technologia dwukomponentowa gwarantuje przyczepność i przebieg dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz.
• Zwyciężczyni wielokrotnych testów
Obiektywnym potwierdzeniem znakomitych osiągów opony MICHELIN Pilot Power 2CT były opinie zawodowych kierowców wyścigowych w wiodących magazynach motocyklowych.
PILOTPOWER2CT tyre review
Średnia na podstawie 1 352 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów
5 215
20.09.2023
from
MarQr
Na suchej rewelacja opona szybko się rozgrzewa i wprost lepi do podłoża na mokrym również bez zastrzeżeń hamowanie na suchym i na mokrym prawie identyczne Na suchym mam wrażenie przy awaryjnym hamowaniu że z tyłu samochód zaraz we mnie wjedzie tak skutecznie hamuje (moto ma ABS) Opony mają trzy lato nie wiem ile zrobil poprzedni właściciel byly sporo zużyte ja zrobilem 13 ttysięcy w 5 miesiecy Co ciekawe nie ząbkują :) Ale nie stety wlaśnie bieżnik w tylnej zkończyl się i na przyszły sezon będą nowe Oczywiśće ten sam typ :)
25.02.2013
from
Mateusz
Bardzo dobra oponka
Zobacz więcej recenzji
Marka |
Michelin |
Sezon |
Super-sport tor uliczny |
Klasa |
Pilot Power 2CT |
Dimension |
180/55 ZR17 TL (73W) tylne koło, M/C |
Szerokość |
180 |
Profil opony |
55 |
Construction type |
ZR |
Rozmiar opony |
17 |
Indeks nośności |
73 |
Indeks prędkości |
((W)) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona nie wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |